Familjen Alm!



Shalom!
hej alla, idag har vi gått väldigt mycket tycker jag fram  och till baka på stan(eller stad kan man ju inte kalla nässjö)så jag är helt slut!
ochså ser jag mycket ifram imot flytten till jkpg igen!
Så tänkte jag vissa hur familjen Alm ser ut, den består ut av en man(jag) en fru(Ann) och en liten tjej(Nora) ja så här ser vi ut :)

Gud är verkligen en Gud som lyssnar och svara på bön, det är helt fantastiskt!  det känns så skönt att veta att han alltid är med, vad det än nu är så kan jag förtrösta på Honom, det är en trygghet att veta att jag är inte själv utan jag har en som alltid går med mig!
Ja jag är bara en lycklig man! ja är så tacksam för att jag är frälst, och att jag har en sån underbar familj!!!!!

Guds välsingnelser till alla!

Kommentarer
Postat av: Danilo^^

jag saknar dig micke..! Det glädjer mig att du kommer tillbaka till Jönköping :) Ska bli kul att träffa dig igen! // Daniel Slemmovic^^

2009-02-13 @ 20:47:46
Postat av: marcus holmgren

Vilken otroligt fin familj!! Välkommna tillbaka till Jönköping!

2009-03-08 @ 01:10:29
Postat av: Rebecka

Kul att det finns kristna bloggare! Mera sådant vore bra.

2010-02-12 @ 19:31:58
URL: http://rebeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0