Tack Jesus!



Hej!
jag kan inte nog tack Jesus för det offer han lät sig bli för våra skull, tänk att han älskar oss så högt att han tog våran synd på sig och lätt sig bli förnedrad, hånad,sönder slagen,bespottad, och tillslut upp häng på ett kors!
Han visst vad han gjorde för oss han kunde när som helst sagt att" jag tar inte eran synd på mig för att ni gör så här mot mig" han hade den största rätt att gör det, men han gjorde inte det på grund av sin stora kärlek till oss, det är ofatbart!
Han säger till och med när han hänger på korset "Fader förlåt dom ty dom vet inte vad dom gör" han bad för dom som plågade han, han bad för dom som hånade och spottade på honom, och han bad för dom som slog i spikarna och han bad för oss!
Jag tackar Jesus varje dag för det han gjort för mig och dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0